f Ce te invata nevasta ~ Portia de Zambete

luni, 16 ianuarie 2012

Ce te invata nevasta

Nevasta te învaţă despre punctualitate: nu mă intersează câte beri ai băut, tu trebuia să fii acasă
Nevasta te învaţă despre nudism: plec de aici şi te las în curu gol
Nevasta te învaţă despre nulitate: tu, fără mine, eşti un nimeni
Nevasta te învaţă despre creare: eu te-am făcut bărbat
Nevasta te învaţă despre dureri: nu am chef, mă doare capul
Nevasta te învaţă despre mobilitate : ce-ţi fug ochii după curu lu’ aia…
Nevasta te învaţă despre ordine: m-am săturat sa tot adun după tine
Nevasta te învaţă despre botanică: nu mi-ai mai cumpărat o floare, de nici nu mai ştiu cum arată
Nevasta te învaţă despre jurământ: zi să mori tu, că n-ai băut nimic?
Nevasta te învaţă despre geneză: încă nu s-a născut ăla care să dea în mine
Nevasta te învaţă despre munca în exces: cam multe şedinţe peste program ai tu.
Nevasta te învaţă despre greşeli: a fost greşeala mea că ţi-am făcut toate poftele
Nevasta te învaţă despre transformare: când te-am luat, erai slab ca o aşchie, acum eşti gras ca un porc
Nevasta te învaţă despre raţiune: când îţi vine să mă înşeli, să te gândeşti bine la ce pierzi
Nevasta te învaţă despre necesitate: trebuie să aduci mai mulţi bani în casă
Nevasta te învaţă despre sărbători: vezi că vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews

desene animate | muzica gratis | spectacole | artisti pentru nunta