f Calcul simplu ~ Portia de Zambete

luni, 16 ianuarie 2012

Calcul simplu

Maria merge cu autobuzul către casă. Autobuzul este plin ochi. Se gândeşte:
- “Nu vreau să mă inghesui până la aparatul de compostat, mai bine o rog pe doamna din faţă să îmi composteze biletul. Dar cum să mă adresez oare? Să o tutuiesc sau să mă adresez cu dumneavoastră? La penultima staţie nu a coborât, deci merge până la capătul de linie. Mă uit mai atent la ea, are o sticlă de vin, adică sigur merge la un bărbat. Vinul nu este cel mai ieftin, deci bărbatul arată bine. In satul meu sunt doi bărbaţi care arată bine: soţul meu şi amantul meu. La amantul meu sigur nu poate merge deoarece eu acolo mă duc acum. Înseamnă că merge la soţul meu. Soţul meu are două amante: Iuliana şi Mihaela. Iuliana este în delegaţie…”
- Mihaela, poţi să-mi compostezi şi mie acest bilet, te rog?
- De unde ne cunoaştem?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews

desene animate | muzica gratis | spectacole | artisti pentru nunta